Post by pakerropecberf on Feb 10, 2022 17:45:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindig veel munten ▞▞▞
▞▞▞ Flight Pilot Simulator 3D 2022 version ▞▞▞
Super goede dame
De besturing bevriest
Geweldige game... nam vrijaf van de game en kreeg een nieuwe telefoon... ik moest opnieuw beginnen op niveau 1, maar mijn prestaties zijn nog steeds gedateerd, wat geen zin heeft en bijna alle missies had voltooid... dom
Sorry voor de drie sterren 😖 maar het is een leuk spel enzo maar als ik het probeer optestarten dan gaat het direkt uit en zo moet ik het spel heel de tijd proberen optestarten
Oké, dus deze recensie komt van een echte piloot. Mijn eerste probleem met deze game is dat de besturing zwaar ontbreekt. Natuurlijk zijn bewegingsbedieningen een prima optie als je niets anders hebt, maar ik zou graag een optie willen voor een touchscreen of om een controller/joystick te gebruiken. Tweede punt zijn de vlieginstrumenten, of liever het gebrek daaraan. Alleen vliegsnelheid en hoogtemeter? Geef me ook in ieder geval een richtingaanwijzer. Ook waar zijn de kleppen controle. Al met al is dit een zeer eenvoudige sim die niet veel te bieden heeft, en als je de "verhaal"-modus wilt voltooien, kun je maar beter een dikke portemonnee hebben. Dat is alles
installeer het niet als je geen in-app-aankopen hebt gekocht en verwijder het als het een zwart scherm is bij het opstarten verwijder het als het op je apparaat bestaat verwijder het
Vrij fatsoenlijk. Het is niet zo complex als sommige andere simulatoren. Redelijk eerlijk over de beloningen. De bediening is eenvoudig. De graphics zijn hier en daar een beetje blokkerig en schokkerig. Heeft absoluut een groter vlieggebied nodig. Ik hou er niet van om omheind te zijn. Meer vliegtuigen zou leuk zijn, misschien de verf veranderen. Misschien in free roam zet een timer op tondel de skiër, of pakketbezorging. Weet je, als de missie dringend is, zou een timer het zo laten lijken. Dropmissies voor passagiers in de vrije modus, waarom kunnen we geen andere missie selecteren.
net bezig, te vroeg voor een beoordeling.
Het spel zelf is redelijk goed, zelfs zonder het vermogen om te gieren, waardoor sommige vliegtuigen bijna onmogelijk correct kunnen vliegen. Het enorme nadeel van deze game is hoe hebzuchtig de ontwikkelaar is, als je de meeste vliegtuigen wilt kopen, betaal je ergens tussen de £ 6 en £ 45 voor één vliegtuig, en daarbovenop zijn de prijzen voor in game-valuta net zo belachelijk. Ik zou verwachten £ 5 te betalen en op zijn minst een set vliegtuigen te krijgen.
Simulateur de Vol 3D Gratuit Jeux de rôles brmv
De game geeft een goede vliegervaring. Ik zou het zeer op prijs stellen als het speelveld verandert als gevolg van grote vluchten zoals 747. Ik heb zelf een grote commerciële vlucht in het spel en moet deze op dezelfde kleine luchthavens landen, wat een slechte ervaring is.
Veel te veel reclame elke keer als je een niveau hebt gedaan reclame
Het is gewoon leuk
Ik denk dat ik in de wolken wil vliegen in het vliegtuig we willen missie nee doen, maar je wilde de gevaren noemen in het niet erg hard werken om je te bedanken
Net bezig, ziet er leuk uit.
Lekker vliegen, dat LUCHT echt op.
Toen ik in het water ging voor de 1ste keer ging mijn vliegtuig kapot bam ik schrok me dood OMG😱😱😱😱😵😵😵😵😱😱😱😱😨😨😨😨
Ik heb het 1 ster gegeven, hoewel het 5 verdient om je aandacht te trekken. Voeg ook 🕹️ handmatige bediening toe. Het kantelen van de telefoon is niet altijd leuk.
dood wordt gegooid met reclame en vermeende aanbiedingen. Spel heeft niets te maken met simulatie maar gewoon dom je scherm wat heen en weer bewegen. En er komt geen eind aan de rossende en slaapverwekkende eentonige missies .
Zeer goede game, maar ik heb er nog steeds de meeste problemen mee, maar geen bugs Ik heb problemen zoals meer verkeer luchtverkeer in vrije vlucht voeg meer vliegtuigen toe aan het spel voeg grotere luchthavens toe
Niet echt echt dit kan 10 keer beter speel maar eens zelfs extreem landingen
Update: helaas geeft het je maar 3 gratis rondes om te spelen voor de 4e missie die je moet betalen om te spelen om door te gaan naar het volgende niveau van missies, wat klote is. Ik vind het spel niet zo leuk. Als ze me misschien wat meer verslaafd hadden gemaakt aan het spel, had ik het misschien overwogen, maar nee, bedankt, ik ben goed. Het is best cool, hoewel het moeilijk te zeggen is of je op de juiste hoogte bent voor de sterren. Maar het is best een cool spel.
niet super leuk
Het is heel leuk Maar level 2 is best lastig Het is heeeeeeeeeeeeeel luekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
Ik vind dit spel oplichterij, als je eenmaal genoeg geld hebt gespaard om naar de volgende missie te gaan, koop je het vliegtuig. En dan krijg je een eenmalig aanbod van een 70 procent gereduceerd tarief vliegtuig, dat kost veel. En natuurlijk kon ik het niet betalen en merkte dat je nog steeds naar de winkel kon gaan om de in-in-game valuta te kopen. Maar toen ik spaarde voor de volgende missie, ben ik vermalen tot waar ik het kan kopen. Maar nee, geen bod. Maar toen ik niet voor meer munten spaarde. Het aanbod dook op. Stop hiermee, het is oplichterij
kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker kanker spel
Mijn gyroscoopbediening werkt niet meer na niveau 6. Wat te doen?
Veel te veel advertenties. Het is stom slecht
Spel is goed, maar vreselijke fysica. Zelfs als het vliegtuig op het land staat, zijn de tandwielen intrekbaar. Het vliegtuig explodeert met slechts een lichte aanraking. Luchthavens zijn erg klein, vooral de vliegdekschepen. Verbeter dit en ik zal 5 beoordelen
Goed
Repareer alsjeblieft, ik heb genoten van het spelen van dit spel, want voordat ik gewoon stopte omdat mijn telefoon kapot is, gebruik ik nu mijn moeders telefoon om dit opnieuw te spelen. Ik wil spelen, ik ben verslaafd aan dit spel, het is allemaal goed.
Leuj
Leuk spel
Super goede game-installatie, het is echt goed
Het vliegtuig doet niet wat ik zeg
deze game is leuk, maar hoe kun je vrij vliegen en een echt groot vliegtuig hebben?
Lijkt me een leuk spel. Alleen jammer dat je moet betalen voor de speciale missie(s) om verder te komen, wat klote is voor wat een gratis te spelen game zou moeten zijn.
Ik heb €50 van mijn rekening afgeschreven, erg bedrieglijk spel. Mijn zoon was aan het spelen en dacht dat hij het gratis spelgeld kon gebruiken om de add-on-pakketten te kopen, nu heb ik €50 tegoed en Google weigert terug te betalen. Absolute diefstal.
Deze game is geweldig, maar er zijn zoveel vliegtuigen die we moeten kopen. Als je ze verwijdert, geef ik 5 sterren.
Supup spel echt, ik vond het te leuk
ik wel fijn,
Het is een hele leuke app alleen wil die sinds die nieuwe downloaden kan die niet meer opstarten
Geen cockpitweergave, geen simulator, het is een arcadespel!
Grappig spel
Flugpilot-Simulator 3D Rollenspiele xef
JE KAN NIET ECHT STUNTEN
Flugpilot-Simulator 3D Rollenspiele xef
Goed spel in het algemeen erg leuk, maar op de brandende motor is chaos, ik kan niet eens opstijgen omdat mijn vliegtuig blijft stoten, repareer dit alstublieft.
Slechte natuurkunde. Ik kan een jet landen op rijtjeshuizen die plat zijn
Taktická vojna: Tower Defense Game Strategické tpj
Zeer goede game. Ik ben dol op deze game. Het probleem is dat we onze telefoon moeten kantelen terwijl we naar links of rechts gaan of tijdens het opstijgen. Als er een knop is om naar links naar rechts te gaan, zou dat goed zijn.